Powered By Blogger

Thursday, January 6, 2011

1 Day Before My birthday.....

arinie dah 7 januari....tepat jam 0025......esk dah 08 januari.....ape akan terjadi untuk esok hari.... i2 smua belum pasti....kita merancang Allah yang menentukan....sebelum tiba hari esok aku ingin berkongsi cerita tentang Cinta....Ape yang aku nak kongsi niee cuma aku dan kau saja yg tahu..kalu org lain tahu maknenye kau bocor rahsia....hahahaha (KAU/My Blog)...hahahaha

Aku mmg suke ngan sorang awek niee....blh pngl dia "S"....Tp aku tau aku bukn untuk dia....aku cuma blh cintai dia sebgi org disebalik tembok....dia sudah mempnyai org yg dia syngi,cintai....aku pasrah dengan semua ini....tidk semua yg dikejar pasti akan dpt.... :-( ....

Kalau laa aku boleh ckp aku syg n cintai dia from my soul kan baguss....waaa tp x mungkin aku dpt ckp smua 2....sbb aku tahu jwpn yg akan diberi.....seperti menunggu buln jatuh keriba....sbb x mungkin aku dpt semua 2..walaupun sedih tp aku ttp gembira sbb dia masih ingin berkawan ngan aku... Peace....

Arinie jugak aku cuba untuk mengurangkan rasa cinta aku kat dia(blh kew)...entah tp aku mesti cuba.....biarkan dia bahagia dengan orang yg dia sayangi...i 2 cukup untuk buat aku gembira....aku redha kali niee dengan kehendak Mu....Bg ku keperitan ini dapat aku hilang dengan aku mengundur diri terlebih dahulu.....

"Awak........" perkataan ini membuatkan aku menjadi serba salah....Adakah dia dlm kesusahan,kesunyian,sedih, dan lain2....seribu parkara terlintas difikiran.....

aku msih ingt kt2 beliau terhadap aku "AWIS,DUN JUDGE A BOOK BY ITS COVER"......aku tidak akan lakukan kesilpn utk kali ke 2......thanks alot menyedarkan aku ketika i2.....

Ape2 aku bukn untuk dia.....thanks kerana sudi menerima aku sbgi kawan mu.....thanks again....

Doaku untuk dia "Ya Allah permudahkan lah segala urusannya,permudahkanlah tutur katanya,permudahkanlah sifatnya,permudahkanlah kesulitannya,permudahkanlah hari2nya,permudahkanlah dia mencari jodohnya"..... Hanya doa sebagai kasih sayang aku untuk dia......

P/S : Miss U Badly....Peace....

No comments:

Post a Comment