Powered By Blogger

Wednesday, January 5, 2011

"Adakah AKU perlu BERCINTA?"

Tapi saya tetap merasakan kekosongan..Memang lumrah manusia..
Seorang lelaki akan tertarik kepada wanita Macam itulah yang saya rasa..

Dan masa itulah saya kenal awak..
saya rase saya dah jumpa orang yang paling penting dalam hidup saya..
Mula-mula awak jual mahal..
Tapi saya tak kisah..
nak beli gak..
akhirnya, dipendekkan cerita..
saya pun mulalah BERCINTA..
Masa bercinta,memang saya sangat-sangat bersemangat
Apa orang kata..
'ALL OUT'lah..haha..
Saya selalu call awak,awak pun selalu call saya..
'gayut' malam-malam..

Tetapi segala PENGORBANAN yg dilakukan masa ber'couple' tu..
Tidak terasa pun kehilangannya..
Mase bercinta memang indah..
Semuanya indah..
Sikit-sikit gurau-gurau
Sikit-sikit gelak-gelak
kalau merajuk men pujuk2..
kalau 'birthday' kita sambut sama-sama..

Untuk diri ini,terasa amat bahagia..
Sebab masa itulah terasa diri ini dihargai..
Saya pernah terikir..
Biarlah kawan-kawan saya tu pandang saya semacam,
kata saya macam-macam..
Asalkan awak memahami saya..

Tapi semuanya berubah.........
saya terasa kehilangan awak.....
mengapa begitu cepat semuanya pergi.....
tapi hati ini masih untuk mu.....

p/s : love u so much my angel......

No comments:

Post a Comment