Powered By Blogger

Sunday, January 23, 2011

Ari nie 1hari duk umh abg aku......penat sangt mengecat umh...2 baru jew skit....blum habs lagi 2....heheeh.....esk ade lagi....perlu disiapkan awal...pas 2 buat electric skit...masuk perabut....lps 2 dah blh duduk sane....tp aku x leh laaa....2 umh abg aku ngan bakal isterinya....yg petng bakal isteria dia x tau dia beli umh n buat semua nieee....abg aku nak buat kejutan skit nti..heheeh..bgs tul abg aku....bakal akak ipar aku mude pada aku..hehehe....2 semua x pntng...jnji kebahagian meraka hingga keakhir hayat....bercinta 1tahun jew pas 2 terus kawin....xperlu lm2 kate abg aku..haahahah......aku pun nak wat mcm 2 laaa....1st:cr jodoh yg serasi...kalu ade duit lbh beli umh...pas 2 kete...2 jew dl....tp sblm ku kawin mmg ku nak beli rumh...nti blh aa ummi n walid aku dtng umh... uuuhuhuhu,,,,

p/s :bye2,..ngantuk... ~Peace~

No comments:

Post a Comment