Powered By Blogger

Friday, January 7, 2011

My Birthday....

Thanks To ALLAH kerana masih memberikan aku bernafas hari ini.....Happy Birthday Mohd Muawiz Mohamad.....Iam Very Proud with my self....Hari nie aku berusia 24tahun...usia yang semakin meningkat...uhuhuh...(blum tua lg)... :-) ..Thanks 2 ALLAH kerana memberikan aku hati yang begi2 tabah untuk menghadapi dugaan dan rintangan....Thanks again n again....

-Kenangan 2010-

Tahun yang banyak menguji diriku....Tahun niee jugak aku telah menghabiskan pengajian ku...dapat laa segulung Diploma In Nursing....walaupun dahulu x terlintas difikiran nak jadi nurse....uhhuhu...sekarang ku mengerti erti kesusahan dan ketabahan hati....Dalam istilah yang senang ialah KESABARAN dalam jiwa....mmg kene bnyk bersabar.... :-) ....

Tahun niee jugak aku telah menziarahi kubur si dia..Al-Fatihah kepada Allahyarhamah Nur Hayyanal Balqis Binti Syed Rahman..mungkin hati ku lebih tabah kali ini...setelah hampir 6thn peristiwa ini berlaku...tapi kali ini aku lebih tabah dari sebelum2 niee... Insan Yang bnyk mengajar ku erti BAHAGIA dan KASIH SAYANG..semoga roh beliau ditempatkan orang2 beriman….AMIN....Peristiwa nie mmbuatkan ku begitu tabah sehingga hari ini....Allah lebih mengetahui apa yang berlaku.....Allah lebih menyayanginya… ~u r MY angel BALQIS~

Hanya Sekadar Perkongsian……

Kerana inilah aku sukar untuk menerima seorang WANITA dalam hidupku…Aku takut untuk kehilangan kali ke 2…Lebih baik menyindiri,menyepi dr semua ini…Aku tahu Ya Allah setiap yang hidup pasti akan pergi…Tapi Ku pohon darimu Ya Allah jangan Diuji Aku untuk Kali Keduanya…Adakah Aku setabah Ini lagi…Kau Kuatkanlah Hati ku Ya Allah Jika ini Terjadi Lagi….Hanya Padamu Aku Berserah…

Thanks 2 Allah kerana sempat membuatkan aku menyintai WANITA i2 (I’m so you are the only one I’m dreaming of you see…I want the world to see you’ll be with me)…~Soul Sister~…walaupun aku bukan untuk dia….aku terima semua 2….jadikanlah dia tabah untuk meneruskan kehidupan ini….hanya doa sahaja kasih sayang aku untuknya….permudahkanlah hari2 nya….

Kenapa perlu bersedih jika orang yang kita sayang,cinta, pergi meninggalkan kita....yang pasti ada yang lebih baik menanti anda....jangan berputus asa untuk meneruskan kehidupan....semuanya terletak pada diri anda....sejauh mana anda dapat menerimanaya semuanya terpulang kepada diri masing2....apa2 pun yg berlaku apa2 pun yg terjadi itu semua adalah cubaan dan dugaan dari NYA....

Jika seseorang yang kita syng kembali kepada kita.....perlu kew terima balik???tanye diri masing2.....Mase korang sedih bagai nak rak DIA ade????mase korang perlukan dia DIA ade???mase korang sakit DIA ade???masa korng putus ase DIA ade??? come on boy n girl tabahkan hati untuk semua ini.... so terpulang pade diri masing2.....tepuk dade tanya selere.........To all GIRL n BOY jangan sesekali melukai pasangan anda….Jika 1 hari Dia Tiada Kamu Akan Merasai Keperitan Itu…Selesaikanlah segala kesulitan Selagi Mampu…Dan berserahlah KepadaNYA….Kita merancang Hanya Tuhan Menentukan…..

P/S: ... Still Loving U… ~PEACE~

No comments:

Post a Comment